spitfire
QIP: 322-399-740 mail: viki.pec@centrum.cz
Pilot
QIP: 349-984-895 mail: tomas.thiele@seznam.cz
 
 

Spitfire

Jméno: Michal
Příjmení: Pečinka 81
Přezdívka: spitfire
Pozice: správce spolku a hlavní webmaster
Vysílačka: Multiplex Cockpit SX
Frekvence: 35 MHz
Kanál: 61 CH
Přijímač/e: Hitec
Serva: Hitec, zvláště HS-55, HS-81, HS-311, HS-322 a HS-422.
Ve kterém roce jsem začal: 2003
Jak jsem se k tomu dostal: (moje začátky) Jednou jsem byl na leteckém dnu v Zábřehu u Dolního Benešova a tam jsem viděl poprvé letadla na dálkové ovládání. Strašně mě to chytlo a za nějaký ten čas jsem se o to začal více věnovat a koukat po internetu na kolik by to přišlo. A tak se stalo, že jsem stál před obchodem. V jedné ruce držel vysílačku Hitec Laser 4 a v druhé jsem měl větroně Twister II. Bohužel pro větroně první let dopadl velice špatně. Letadlo jsme do vzduchu tahali na laně, jenže jsme ho tahali na malém prostranství a tak se Twister dostal blízko stromu a v tom zmatku přišla vývrtka a tvrdé pristání přímo na čumák letadla. Odnesl to naštěstí jenom popraskaný trup a pokřivené spojky křídla. Potom jsem ho ještě párkrát zkoušel, ale z technických důvodů jsem ho raději odložil a pořídil si Bellancu 380. S tou jsem si hodně zalítal a taky toho hodně snesla (přistání na stomě a pády všeho druhu). Její začátky byly, ale taky divoké, hlavně do doby než jsem ji vyvážil!!! Velké matky a šrouby to vyřešily a z neovladatelného letadla se stal pohodový hornoplošník. Do trupu jsem mu tehdy taky udělal nákladní prostor na shoz materiálu hlavně padáčků. Byla to nádhera. Mezitím jsem si postavil větroně 2x4, který prošel několika úpravama. Je to super letadlo pro začátky. Vydrželo opravdu hodně. A tak jsem se naučil lítat.
Letadla v pořadí pořizování
(1-x):
Twister II, Bellanca 380, 2x4, Eric, Hellio Curier, hornoplošník 2m (jméno nevím), Cessna, Hellcat, Messerschmitt Bf-109K., Su-29, Pyloňák Rádia Hey, F4-J Phantom, DELTA combat wing, Pitts HK, Mini Discus, MIG 15, Minimoa.
Havárie: Jako každý začátečník jsem si tím prošel. Přistání na stromě, pády ze stromů, zaboření do hlíny čumákem atd.. Při jednom lítání na zádech (můj oblíbený prvek na Cessně) jsem zrušil křídlo a poškodil trup, takže éro putovalo na svůj poslední let k nebesům.
Nejoblíbenější letecký prvek/y: Hodně nízký a rychlý průlet.
Nejoblíbenější letecký pohon: Jednoznačně spalovák. Ale občas trocha klidu v podání větroně neuškodí.
Oblíbené letadla: Blaník, Zlín 50, Hacker Temepest, Spitfire, Messerschmitt BF-109, Kawasaki Ki-61 "Hien".
Na čem momentálně pracuji: Messerschmitt BF-109 ... viz Projekt.
Plán do budoucna: Postavit si vlastní 2 motorové transportní letadlo s možností výsadku parašutistů a jiných věcí.
ICQ: 322-399-740
Ostatní: --
Kliknutím na název letadla se objeví jeho parametry pokud majitel nějaké udal !!!

Mig 15

Vytvořeno Út 9. listopad 2010, 23:43:53 CET | Poslední změna St 10. listopad 2010, 00:33:53 CET
Dmychadlová ruská stíhačka, přestříkaná na čínskou. První starty se neobešly bez krtkování. Letadlo po odhozu z ruky jde čumákem nahoru a po ztrátě rychlosti spadne na čumák. Kupodivu předek snesl opravdu drsné pády i když se deformoval. Proto je důležité u tohoto letadla při startu dávat výškovku od sebe a tak eliminovat stoupání letadla do doby než nabere dostatečnou rychlost a vztlak. Poté už lítá skvěle i když není vhodný začátečníkům! Letadlo lítá velmi realisticky jako předloha, která také ráda padala do vývrtky při utažených a pomalých zatáčkách. Je třeba v letu na něho dávat neustále pozor a pokud lítá na plný plyn tak drží jako přibitý i za silného větru. Přistání je lahůdkou. Při rychlejším nalétnutí na přistání krásně pomalu opadává a vytrácí rychlost skoro jako větroň :-D. Při selhání techniky letoun šel nekontrolovatelně k zemi a v celku zůstaly jen křídla.

Úspěchy:

2. místo v Přesnosti přistání na přesnost ve Vřesině 2010
2. místo v Přesnosti přistání na čas ve Vřesině 2010
3. místo celkově v Přesnosti přistání na přesnost a čas ve Vřesině 2010

7. místo v Přesnost přistání v Haťi 2010

Rozpětí: 800 mm, délka: 800 mm.
Letová váha: 580 g
Motor: B2025
Dmychadlo: 64 mm
Regulátor: 30 A
Serva: 4x9g
Baterie: 1600 mAh 3S1P 20C Lipol

Ovládaná: V, přední kolo, M, Kř.

DELTA combat wing

Vytvořeno St 8. červenec 2009, 21:49:04 CEST | Poslední změna St 8. červenec 2009, 22:01:05 CEST

F-4 Phantom

Vytvořeno St 8. červenec 2009, 21:48:45 CEST | Poslední změna Út 6. duben 2010, 22:59:59 CEST

SU-29

Vytvořeno Po 29. prosinec 2008, 23:30:14 CET | Poslední změna Po 29. prosinec 2008, 23:33:04 CET

Messerschmitt Bf-109K

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:25:04 CET | Poslední změna Čt 18. prosinec 2008, 23:25:20 CET

Hellcat alias "Hellsrat"

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:24:25 CET | Poslední změna So 16. květen 2009, 16:28:21 CEST

Cessna

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:22:27 CET | Poslední změna Út 30. prosinec 2008, 23:20:43 CET

Zeleňoch

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:22:06 CET | Poslední změna Pá 17. duben 2009, 22:57:46 CEST

Helio Courier alias "Hellio Curver"

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:20:30 CET | Poslední změna Po 21. červen 2010, 00:36:18 CEST

Eric

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:20:15 CET | Poslední změna Pá 19. prosinec 2008, 22:30:17 CET

Bellanca

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:18:17 CET | Poslední změna Čt 18. prosinec 2008, 23:19:44 CET

Twister

Vytvořeno Čt 18. prosinec 2008, 23:17:58 CET | Poslední změna Pá 19. prosinec 2008, 22:19:46 CET